Memes thread


#709

Haha! No, it’s bullshit time time! Quit messing with time! It’s not natural!


#710

Time as we refer to it is in and of itself a social construct used to impose control on others within a society for a particular purpose. True freedom requires man to exist without measuring time by hours and minutes.

DOWN WITH CLOCKS!!!


#711

Time is the one serious OCD thing I have. It’s not bad enough to stop my life but I obsess over it constantly. I know all the philosophical stuff about it, but I can’t let it go. I soooo wish I could find that freedom!


#712


#713


#714

image


#715


#716

Hahahaha I can relate!


#717


#718


#719

The new warning label for alcohol?


#720

Haha omg I’m dying :joy:


#721

Hahaha the bottom one has me literally in tears :joy::rofl::joy::rofl: that is how my brain works exactly! Guess it’s not that funny now that I think about it :unamused:


#722


#723


#724

image


#725

IMG_1953


#726


#727


#728