Nederlandse Fellows/Fellas

Ik ben op zoek naar Nederlandse Fellows & Fellas om mee in verbinding te komen, ik zit nu in mijn eerste 7 dagen, en heb t af en toe lastig

5 Likes

Welkom Kevin !
En gefeliciteerd met de 1e week :slight_smile:

1 Like

Dankjewel! Ik zit vandaag op dag 5 maar merk dat het af en toe lastig is, en de zucht enorm is

2 Likes

Wordt minder na een tijdje. Ga je naar meetings ofzo ?

1 Like

Ja Dat wel ben alle dagen naar meetings geweest, dat voelt echt goed maar alles tussen de meetings is zwaar

1 Like

Goed bezig met de eerste weekšŸ‘ ik zelf nu op dag 6 na een relapse van 6 jaar.

Hoe is dat bevallen de meetings?

De meetings bevallen echt goed, ik ken het programma al, alleen ander half jaar kei hard gebruiktā€¦ na n cleantijd van 9 maanden, nu weer 6 dagen clean

Welkom hier! Ik zie zelf niet bij de Fellowship, maar in het begin heeft het me zeker geholpen. Voor mij is deze plek mijn belangrijkste steun. En een hoop werk doen voor mijn herstel natuurlijk. Blij je hier ook te zien, samen zijn we sterk. Wens je alle succes!

Hey Kevin, welkom. Goed bezig, ik ga recentelijk naar wat meetings, tot nu toe bevalt het en haar wel kracht uit. Voelt goed om onder gelijkgestemden te zijn.

Hoe gaat het nu met je?

Het gaat nu goed, vanavond zal ik wel weer zucht ervaren, maar voor nu ben ik clean en calm

1 Like

Hallo allemaal, ik ben Nederlands niet, maar ik heb er 6 jaar gewoond, en ik ben in Delft geboren! Ik woon al 30 jaar in Spanje, maar ik spreek het nog welā€¦ mā€™n schriftelijk Nederlands is niet zo goedā€¦

3 Likes

Hi,

Alleen even ā€˜hiā€™ als nieuweling. Hoop dat t goed met je/jullie gaat.

G.

3 Likes

Welkom Gaby :slight_smile:

1 Like

Welkom Gaby, met mij gaat het goed!
En hoe gaat hef met jou?

Hallo Kevin,
Ook ik zit niet bij een AA of zo, maar wil je wel even welkom heten hier :raising_hand_woman:

1 Like

Dankjewel!

1 Like

Fijn dat het goed met je gaat! Prettig om hier ook wat in NLs te kunnen delen, dus :pray:t3: voor de topic. Engels lezen enz gaat wel gewoon goed maar hele verhalen gaan typenā€¦ :sweat_smile:

Iā€™m okay. Lezen van anderen is leerzaam en tegelijk confronterend, lol. Vandaag is een beetje een uitzit-dag. Bijna voorbij en dan morgen weer wat moois er van maken! De sport challenge van augustus lijkt me wel wat. Dus dat geeft vast een plan voor morgen, lekker naar de sportschool. Iemand daar (de challenge) ervaring mee? Enneā€¦ die discbotā€¦ blijft die zo stalken met berichtjes?? :grin:

G.

3 Likes

Je kan hem altijd rapporteren bij de mods voor ongewenste stalking :joy:

@discobot kun je eens ophouden ?

1 Like

Nee ik ben niet bekend met de challenge wat houdt die precies in dan? En die bot negeer ik al vanaf de 1e dag hahaha,