Ingen grupp eller chatt på svenska här Sweden

Söker och undrar om det finns någon grupp här eller chatt på svenska .
Ha en fin dag alla :pray::heart::pray::hugs:

Hello. There are a few Swedish on here. I’ll let them reply :stuck_out_tongue:

1 Like

Jij ook een fijne dag daar in Zweden.

Hej Jennajen . Ja vist vore det gott med en sådan grupp här . Jo det är en fin dag i dag vår sol :sun_with_face:. Och clean and sober och fötterna på moder jord :grinning:

Hoppas det är bäst med dig och allt är bäst :pray:

1 Like

Får norske henge seg med? :grinning:

2 Likes

Jeg kan ikke klage. Dagen startet bra, for så å ha skikkelig sug på vin i solen og klare å holde meg. Men nå føles alt bra igjen og jeg har ikke drukket.

Nyter solen og får D vitamin :sunny: Håper du har en bra dag? :slightly_smiling_face:

2 Likes

Visst är vi några som pratar svenska här. Även om det mesta är på engelska så att alla ska förstå, då det är folk från hela världen. Och massa trådar på olika språk hade möjligen blivit lite rörigt kan jag tänka. Men ibland dyker det upp diverse olika språk i trådar osv ändå. :blush:

Errr? IKEA

1 Like

That works. Try Ikea Köttbullar, and you’ve got it :joy:

1 Like

too much sorry. :slightly_smiling_face:

1 Like

:joy: Köttbullar-meatballs
Keep practicing, and remember in Swedish almost nothing is spelled like it’s supposed to sound. Almost like English :joy:

I Google translated it and I’m still none the wiser bc IKEA sell furniture not meatballs :thinking:

1 Like

Furniture and meatballs :blush: at least in Sweden, and in US for what I know. Swedish meatballs.

1 Like

Awesome, synd att jag bara behärskar Svenska och Engelska (möjligen Romani också men jag tänkte inte försöka mig på att starta en sån tråd) :blush:

Well you live and learn, BTW your doing great I’ve loved watching your journey :+1:

1 Like

Thanks dear :heart: at the moment I think I’m most lucky that I’m still here.

So you’re saying that there’s no Ikea that sells meatballs where you live?

1 Like

No I don’t believe there is, I think you are winding me up :thinking::joy:

1 Like

How many languages do you all know? You’re all so smart :+1:

1 Like

I’m not sure links works here (still trying to find out how everything in this forum works, It might be called technology challenged :joy:)

But if it doesn’t try Google Ikea Swedish food market, and you’ll probably be able to find it online at least.

1 Like

Håller med om inte annat är det bra träning för hjärnan att växla mellan språk också. :blush: