Mind Blowing Random Thoughts


#977

The real feminists should then maybe move to mars. At least 3 craters are names after women over there.


#978

Eyeball huh? So all them shitty dope dealers that have been ripping me off the last 15 years when they claimed not to have a scale have been quoting the immortal bard, who knew?? :joy:


#979

All roads lead to Shakes!


#980

Mar. 13th mind blowing random thought of the day: Unused establishing footage from Stanley Kubrick’s 1980 film ‘The Shining’ was instead used in the original cut of Ridley Scott’s 1982 movie ‘Blade Runner.’


#981

Mar. 14th mind blowing random thought of the day: Dolphins and whales can die under their own weight if on land, as without water to support their size, they can crush their own organs.


#982

Mar. 15th mind blowing random thought of the day: Louisiana has currently the highest incarceration rate in the U.S. with an average of 867 prisoners per 100,000 people while Maine has the lowest with a rate of only 164 prisoners per 100,000 people.


#983

So do you just google these for a daily check in or what. It’s really interesting a lot of em


#984

California I feel like has to be very high but with its large population I guess that kills the per capita.
Looked it up, really surprised they are not in the top 10. Prisons were so freaking crowded in California… I guess first hand experience didn’t give inside advantage lol


#985

Meaning almost 1% of Louisiana’s population is in prison at any given point in time?!? :exploding_head:


#986

I have a contact… :sunglasses:

@Ifs That truly is mind blowing, isnt it? Not surprising though. Remember when Hurricane Katrina struck and there were thousands staying in the NFL Stadium? The crime rate was ridiculous.


#987

That’s a great point! Very clever sir


#988

Mar. 16th mind blowing random thought of the day: Castoreum, which is used as vanilla flavoring in candies, baked goods, etc., comes from a secretion from the anal glands of beavers.


#989

Nice to know Rob. Cheers!! :crazy_face:


#990

I would really like to unknow this. :confused:


#991

If it makes you feel any better, most Castoreum is artificial now.


#992

Prisons are crowded all over many states. They are having problems staffing officers. Delaware has a huge problem under staffed .they just tried 11 prisoners in that prison riot that killed that corrections officer and only one has been charged with the murder. The rest didnt have enough evidence against them and they let them walk. Sooo…who wants to be a corrections officer? They offer a great sign on bonus…lol


#993

Who was the first human to discover that it tasted like vanilla? And what were they doing?


#994

Same way someone discovered they could get high by licking a toad. :rofl:


#995

Haha your telling me prisons are crowded… :joy:
Problem is they have decided to advocate criminal punishment to drug addicts rather than any healthy form of therapeutic drug rehabilitation.


#996

I’d be dead now if I hadn’t of stopped drinking.